2_gran
Notícies >> Saps què?

sapsque

SAPS QUÈ família?

A l'Escola Carme Guasch i Darné, ens comuniquem habitualment amb les famílies per mitjà de la "Carpeta del Saps què?". Cada alumne/a té una carpeta pròpia (que li dòna l'escola) i a dins s'hi posen les informacions que des de l'escola volem comunicar a la família. Aquests missatges tenen una rellevància especial, perquè es treballen amb els infants. Aquesta és la manera més simple que ells/es tenen per explicar el què ha passat o passarà a l'escola i així són conscients del què passa al seu voltant i participen activament de la vida al centre. La carpeta sempre s'ha de tornar (buida) a l'escola, així la tenim a punt per portar quassevol missatge a casa. Per mitjà dels "Saps què?", solem informar de les excursions, de les Festes a l'escola, dels esdeveniments, de la setmana verda, cultural, de xerrades, de les beques, de les informacions de l'AMPA, etc... és MOLT IMPORTANT que llegiu sempre el què porta el "Saps què?" i que ho comenteu amb els vostres fills.

També és imprescindible que mireu el tauler d'anuncis i els portals d'entrada a l'escola, sempre hi pengem les informacions més urgents i rellevants.

Podeu consultar les novetats al l'apartat de Notícies - Informacions de la Web de l'escola.

carpetaprolipropile

feed-image Novetats de la web peu