que fem
Què fem? >> Exposicions

EXPOSICIONS D'ARTISTES

Cada curs, l'equip de mestres escollim un artista a treballar. A més dels continguts pròpis de l'àrea de descoberta de l'entorn i educació artística en centrem en un autor per aprofondir en coneixements i que ens motivi en la descoberta de les diferents tècniques, materials, obres, tonalitats, etc. La culminació d'aquest treball que es fa a nivell d'escola des del cursos més petits fins als més grans, és l'Exposició. Aprofitem tots els espais de l'escola, per exposar el treball de tot el curs i compartir el què hem après. Les activitats estan adaptades a les possibilitats i nivell de dificultat per a cada curs. El treball en equip, tant dels alumnes en una obra global com dels mestres en el muntatge i també de les famílies aportant les pròpies  creacions és un dels objectius de l'exposició.

Amb un Saps què? els/les alumnes conviden a les seves famílies a gaudir de l'exposició i a passejar per l'escola talment com si fos un museu.

JOAN MIRÓ, CURS 2014-2015

GEORGIA O'KEEFFE, CURS 2012- 2013

SALVADOR DALÍ, CURS 2011-2012

Benvolguts pares,

com cada any hem estat preparant l’exposició d’un pintor, enguany l’hem dedicat al sempre polifacètic i excèntric , Salvador Dalí i Domènech. Hem escollit a Dalí -atès que és considerat , probablement, l’artista català més conegut arreu del món, sense oblidar el seu origen figuerenc- per elaborar l’exposició artística que es treballa a l’escola des de tots els cursos escolars.

Així doncs, els qui vareu venir a la inauguració, sens dubte, vareu poder admirar les creacions dels vostres fills i filles.

Tota l’exposició s’ha realitzat a partir de dues tècniques: la pintura i l’escultura amb volum. Cal destacar també la contribució dels pares en la creació d’algunes de les obres exposades. MOLTES GRÀCIES!

(CLIQUEU DAMUNT LA FOTOGRAFIA PER VISUALITZAR MÉS IMATGES)

WASSILY KANDINSKY, CURS 2010-2011

IMG_2755 IMG_2758